Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ewa megmondja

A férfinak nagyobb igénye van szabadságra, mint szeretetre, a nőnek pedig nagyobb igénye van szeretetre, mint szabadságra.

Címkék

„Idézetek"

Utolsó kommentek

Légy olyan NŐ, hogy minden egyes reggel, amikor lábad a földhöz ér, a pokol megremegjen és a gonosz felszisszenjen: A francba, felkelt!

2013.10.28. 08:41 Éwa

Az emberek szeretik a múltadat felemlegetni...

Címkék: idézet ewa

d1265745a2254931aa5c33b0df7a8250_1382945834.jpg_403x403

Ugye, te is ismersz ilyen jó szándékú személyeket? Nem tudom, ki hogy van vele, én nem tudom bántani az embereket, még "bosszúból" sem. Ha valaki megérdemelné, annak hátat fordítok. Végleg!

Ha valaki boldog, sose jutna eszembe, hogy a hibáit, tévedéseit felhozzam. Én az a fajta vagyok, aki szereti maga előtt tolni az embereket, én túlélem, én lehetek szomorú, nekem fájhat, de másokat nem akarok dühösnek, szomorúnak látni.

És ehhez még tenni sem kell, csupán embernek lenni másokkal szemben és gyöngéd szeretettel fordulni feléjük.

Én ezt mondom...

A bejegyzés trackback címe:

https://ewamegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr805602521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.07.17. 05:31:07

"Én ezt mondom..."
Én is! Bosszút sem állok, mert akkor olyanná válok! Ráadásul a busszúval kezdődik az évekre nyúló viszálykodás, amikor már arra sem emlékeznek hogyan indult az egész.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ewamegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr715602521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.07.17. 05:31:07

"Én ezt mondom..."
Én is! Bosszút sem állok, mert akkor olyanná válok! Ráadásul a busszúval kezdődik az évekre nyúló viszálykodás, amikor már arra sem emlékeznek hogyan indult az egész.
süti beállítások módosítása